נגבה 2011: “הסיפור האמיתי”

טוב, המשוואה מאד קלה: חוזרים לשמיכה.
מצד שני: כרמי . הפחד מנצח ואני ברכב .
הגעתי לנגבה, אני בתור לרישום. שוב גשם. אולי אני אברח לרכב, ואסע לכוון שמיכת הפוך… שוב הפחד משתלט והרישום מאחורי.

חימום קל ואני בקו הזינוק.
כרמי מתחיל בתדרוך. לפתע נועם באדיבות ובעדינות צועק לי “מפגר, הם יצאו! סע כבר!”
טוב!! אנו מדביקים את הפלטון.
נועם מייד “מתחמם” בפלטון עטוף ברוכבים מכל הצדדים (בוכה כל הזמן, אבל יודע להסתדר).

אני מחפש מישהו שאפשר למצוץ לו את הדם!!! מצאתי: אלכס. בחור רציני, חזק, עם הרבה דם .
אני “יושב” על אלכס.
בסיבוב השני אלכס פונה אלי ואומר: “סיבוב ראשון בחינם, סיבובים הבאים בתשלום במזומן”.
חישוב מהיר: להכניס יד לכיס ולהוציא כסף זו פעולה מאד לא רצויה וגורמת לדלקות בפרקים.
לא צריך, מצאתי מישהו אחר.
להתראות אלכס !!!

תוך כדי רכיבה אני מביט ימינה ורואה את איציק. מביט שמאלה שוב איציק ושוב איציק .
הגעתי למסקנה שיש הרבה איציקים .
הם מתחלפים תוך כדי התחרות וככה מנצחים (יש לבדוק ובמידה ונמצא שנכון – לשלול את כל המדליות).

ממשיכים סיבוב שלישי. אלכס מתלונן שאין לו אוויר. שלפתי את מילות הקסם שלי: “תחזיק מעמד”.
אלכס נטען “full charge”, עקף את כולם וניצח את התחרות. ואולי לא.
לפני שמגיעים לש”ג של נגבה אני רואה את אחד האיציקים נדחף לכורכר. צעקה וקללה שלו עזרה, והוא שוב על הכביש.

שמתי לב שישנם מספר מקומות קבועים, שהפלטון מאט:
1.    בפניה ימינה לאחר קו הזינוק. זה המקום שאני לוקח ג’ל בכל הקפה.
2.    בסוף העלייה מול תחנת הדלק.
3.    בפנייה ימינה לאחר שעוברים את הש”ג של נגבה.
אני מתחיל לבנות את האסטרטגיה שלי לקראת סיום התחרות:
1.    מול תחנת הדלק – לפרוץ קדימה (וסביר להניח שיצטרפו אלי מספר רוכבים).
2.    נעבוד יחד עד לפניה ימינה לאחר שעוברים את הש”ג של נגבה.
3.    להתמקם ראשון בפניה הנ”ל, ולפתוח בתחרות בינינו.
ובכן:
התיאוריה והתכנון מעולים: 10.
10 מתוך 100, שום דבר לא עבד. הפלטון אדיש. פרצתי לבד ו”נשרפתי”.
תודה שסיימתי את התחרות במקום 16 מתוך 15.

אמיר גל.