1. חובה להתייצב לתדריך קבוצתי ואישי ע”י כרמי או מי שאחראי באותו יום אם כרמי איננו, ולהעביר את מס הטלפון לרוכבי הקבוצה.
2 יש להכין מתקן נשיאה שיכול לקחת לפחות 2 זוגות .
חובה להתקין שלט “רוכבים לפניך”
3 יש להצטייד ב2 זוגות גלגלים רזרביים ובפנימיות להחלפה ומשאבת רגל.
4 יש להצטייד במים .
יש להצטייד בתיק עזרה ראשונה
5 בכל במקרה של תקלה יש להודיע לכרמי .
6 במקרה של חוח’ תאונה יש לפעול כדלהלן :
- יש לציין כי הנהג אחראי על נושא הבטיחות באזור התאונה, בעוד המדריך/מאמן אחראי על נושא הטיפול בפצועים.
- לפנות את הפצוע/ים מהכביש למקום בטוח /או לסגור את הכביש-כל מה שקשור לבטיחות של כולם באזור.
- להתקשר לאמבולנס.
- לתת עזרה ראשונה ככל האפשר בעזרת הערכה מהרכב.
- · להודיע לכרמי/אם כרמי איננו להודיע מיד למאמן או לאחראי על האימון כולו.
- במקרה חירום שלא ניתן לפנות אין להסיר קסדה בעיקר בפציעות ראש.
להסיע לבית חולים עם רוכב מלוה נוסף במקרה שניתן .
- הקבוצות שעדיין באימון ימשיכו כרגיל אלה אם הזדקקו לעזרתן/או למדריך/או לרכב מלווה.
- במידה ונעזרו באחד מהדברים הנ”ל,יש לעצור לתדריך בטיחות ולקבל הוראות איך להמשיך או איך לחזור לרכבים .
7 יש להעלות רוכבים איטיים לרכב . חובה על הרוכבים להישמע לנהג תורן
8 יש להעיר על כל תקלת בטיחות ,בעת הפסקת שתייה, חובה לחנות בשולי הדרך,
9 יש לנסוע באורות ובפנסי הבהוב כל הזמן
10 יש לתלות שלט ברכב המורה על זהירות רוכבים
11 הרוכב ייסע כ- 50 מטר מאחורי הרוכב האחרון במידה ויש פער של 30 מטר שאינו ניתן לסגירה יש להעלות הרוכב על הרכב ולדלג אותו קדימה
12 פנצ’ר- יש לדעת להחליף גלגלים ולדלג את הרוכב קדימה כ 1 ק”מ.
13 במידה ונגמרו הגלגלים יש לתקן פנצר בהפסקת שתייה .
14 יש להישאר לשיחת סיכום ולדווח על אירועים חריגים.